fly on the wings of love!

just det ja, sitter hemma hos moster och lyssnar på olsen brothers ! den enda bra låten som har vunnit melodifestivalen. Jag kom och tänka på varför jag inte kommer ihåg förra årets melodifestival, nej inte så konstigt det då. Det var ju då vi var i polen. utan tv xD

I morgon ska jag till tandläkarn sen bär det av till borlänge med Andreas , Sandra och sen ska vi träffa Frida oxå. Vi ska i väg och äta lite på american take away, egentligen vill jag inte ha pizza. men jag får leva på umgänget :D
På tisdag ska jag oxå till tandläkaren, fan vad jag hatar folktandvården i svärdsjö, dom bara plågar mig och drar ut tänder. Och tror dom inte jag har något annat för mig än att gå till tandläkaren på lovet eller? ska i alla fall försöka åka lite skidor på tisdag :D
På onsdag ska jag och mamma till backen och jobba, äntligen tjäna lite cash ! jag vill ha en ny telefon. inte för att det behövs, men jag vill. jag vill så mycket.
Torsdag får jag se vad jag gör, hoppas det inte snöar och hoppas det finns skidspår så man kan åka! jag vill så gärna åka. men om det här snövädret fortsätter så finns det väl fan inga spår kvar att åka i.
Fredag blir det Leksand- malmö i ejendals och sista hemma matchen innan kvalet. det skulle sitta skönt med en vinst.
Lördag är det dax för icecarten, jag är fan redan nervös.
Söndag bär det av till rättvik igen
ja det där är väl mitt lov antar jag.

nej nu ska jag koka kaffe åt moster
skicka ett sms :*

FLYYYY ON THE WINGS OF LOVE, FLYY BABY FLYYYYYY!
gissa vem jag tänker på va



jäääh jag är sjuk!
hejdå

Kommentarer
Postat av: kingen ;D

sluta börja prata om rättvik redan! ;(



eh, oel , as usual . men de är ju bättre än 93or iaf.

2009-02-22 @ 23:49:57
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0