jag känner mig som en snorjärs !

Hej! sitter i datasalen och nöter det där jävla traktorteorin, fan vad jag hatar det, hoppas verkligen jag klarar det efter lovet så jag slipper skiten !
Hade friluftsdag igår och var på hafsen med frida :D gick inte så bra, dåligt väder och inge fisk, men kul hade vi, frida å jag :D Åkte sen upp till rättvik igår kväll med bussen och tittade på film med Malin, Mickis och malins kusin Sabina :) sen sov jag skönt som fan i min säng.

I morse när jag vaknade kändes det som hela min mun slemmat igen och huvudet var fullt med snor. Jag mådde verkligen inte bra, men det är fan ingen ide att vara hemma och vara sjuk. så jag gick till skolan i alla fall. på livskunskapen pratade vi sex och fick ett litet pussel, man skulle lägga i ordning ord som beskrev hur man hade på kondom. ahahahha jag och mickis vann xD som pris fick vi trä på en kondom på en blå jättedildo. Ja, det säger väl sig själv.
Efter lunch hade vi idrott och jag och mickis åkte längdskidor, hahah, det gick väl inte direkt lika bra idag som förra tisdagen. Nysnö i spåren gjorde så jag fick bakhalt, inte bra. jag ramlade i en uppförsbacke så mickis la sig ner och skratta, aja, tur att jag underhåller någonmer än abra mig själv.

Hade ingen samhällskunskap så jag gick ner på byn och fixade present till bea i stället . sen dess har jag setat i datasalen och nött,
ska snart gå ner på kvällsfika sen försöka fixa spotify till min dator. får väl se hur det går.
just nu sitter det en snygg kille framför mig i datasalen, somliga har tur.
näe , jag håller mig till hockeyhunks ;)


AIK-Leksand idag,
Jere som står
sandra kollar följer matchen på nätet,
hon rapporterar till mig
fan så viktigt det vore med en seger.

nej nu ska jag göra nått nyttigt,

// ihda

Kommentarer
Postat av: hjertaleksand

OCH SEGER VART DET! :D

HAPPY SOM FAN ÄR JAG!

2009-02-18 @ 22:13:23
URL: http://hjertaleksand.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0