kalas med mina snusk

hej!
åkte hem från rättvik idag 12.20 och bussen var proppad ! kommer jag där med tre väskor. aja, jag lyckades komma på bussen och till falun. Pappa tog med sig mina väskor hem och jag gick till moster och åt när jag anlände till falun. Klockan tio över två mötte jag Elin och Joss vid bussen och vi åkte ut mot Haraldsbo. På bussen blåste vi ballonger och allt folk kollade väldigt konstigt på oss. När vi kom till Haraldsbo så kom Johanni och mötte oss och vi gick till datasalen där Bea satt och jobbade. hon gick in före oss och vi stannade utanför. Johanni sa åt oss att räkna till fem . Elin tyckte tio, men när vi räknat till sju så stormar vi in i datasalen och skriker KIDNAPPNING! Joss lyckades smälla en ballong när vi kom in , det blev extra effektfullt :D haha. Vi tog Bea med oss och hon var tvungen att ha ögonbindel på sig. Vi åkte med bussen in till centrum igen och Johanni lämnade mig, Joss och Elin med Bea på stan, för att åka hem och fixa i ordning lite. Vi tog med oss Bea på en buss och åkte upp till Dalaregementet och tillbaka ner till centrum. Sen tog vi bussen till svärdsjö och till johannis lägenhet. Där blev det kakor, tårta , skratt och presenter. Sen hamnade vi i soffan alla fem. JÄVLAR VAD JAG HAR SAKNAT ER <3


mina snusk v

Sitter hemma och umgås med bror och Jason. Ska strax sätta mig och kolla på när lammen tystnar. Det sitter fint och extra fint i och med att jag har lov nu. I morrn blir det kalas för kusin elsa som fyller 9 år. Söndag förmodligen Moster och Måndag och Tisdag tandläkaren, onsdag jobb i backen och resten av veckan visar sig vad som händer, förhoppnings blir det längdskidor några dagar  :D Lördag = ICECART !

Nu har mamma beställt biljetter till mig och frida till Larz Kristerz i sommar :D i am so exited !

nej nu blir det Hannibal :D
// ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0