ledig måndag!

hejhoppp !
sitter i datasalen nu och töntar runt med Frida. Har varit ledig idag, det var så skönt. Gick upp tio idag och halv elva var jag på väg ner på byn för att klippa mig klockan elva. bilder kommer sen. Hade en diskution med min frisör om hundar som blir importerade från Spanien och om de stackars gässen som blir plockade levande. Med kort hår och nyinhandlad frukt begav jag mig upp mot masen igen, med Markus Krunegård i lurarna och humöret på topp. dagen idag var helt underbart fin och skulle egentligen spenderats på en sjö med lite varm choklad. Fick bekräftning från min idrottslärare idag att jag och frida får ut och fiska på friluftsdagen den 17/2. :D det kommer bli roligt, och jag och frida kommer klaga på kylan efter en kvart. men dä fint !

försökt att plugga lite idag med jag kommer mig ju inte för :O men har i alla fall skrivit lite frågor och svar och skickat in till min lärare. och snart ska jag väl börja med traktorteorin igen. jag orkar verkligen inte !
nejnu, skärpning ida ! ingen jävla deppochjagorkarinteblogg här inte.
POSITIV !
ja snart.

snart är det hockeyhelg och då ska jag dit :D det är ju ett tag sen nu, och jag hoppas jag får sova hos familjen Arvidsson den helgen. Eddie har inte stått på ett tag nu. men vi får hoppas att han står 13-14 för då jäklar ! förresten är det ju match på alla hjärtans dag. vad blir det dådå? kramring i klacken eller? nejdå, nu ska jag vara glad och uppåt. men det kanske blir rosa konfetti när leksand gör mål?, vem vet?


fröken arvidsson och jag

nu ska jag göra nått nyttigt, plugga traktorteori.
kissmybut ;)


pysss
/ihda

Kommentarer
Postat av: kingen

jävlar vad snygg jag är på dendär bilden!





och tjohejsan på hockeyhelger.

2009-02-02 @ 19:06:15
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: kungen

haha jag tror de blir hat i klacken istället ;) haha närå bah dojja..



det kanske bli geléhjärtan konfetti när leksand gör mål :) och massa hjärtan på dom :D haha



2009-02-03 @ 12:16:51
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0