Lördag

Hej, nyss kommit in efter härj i snön med Jason och vovven. Jobbat idag, var inte så mycket att göra, lite folk i backen på grund av vädret. Fick reda på idag att jag inte kunde sova hos frida på hockeyhelgen heller, emoemoemo ! men jag får försöka fixa skjuts på annat vis. förhoppningsvis bror har plats i bilen (:

Sjukt mycket snö hemma i pulkabacken :D Jason och jag skulle egentligen åka pulka, men vi härjade och hoppade mest runt i snön. tog några snygga bilder på honom, se längst ner :D 

Satt idag och lyssnade på musik, och plötsligt så kom jag och tänka på farmor. det är snart 6 åt sen hon dog och jag har aldrig saknat henne så mycket som jag gör nu.  det tär fortfarande på mig att jag inte fick träffa henne de sista timmarna innan hon dog. jag saknar det där lugnet som alltid fanns hos henne, jag saknar lukterna och att sova i bäddsoffan. Jag minns begravningen som igår. Jag la rosen på kistan och viskade sov så gott. Jag kunde då inte fatta att hon var död, borta för alltid. Sen hon dog, har vi nästan aldrig varit upp till mora, varför? vi har nästan ingen att besöka längre,
jag förstår mig inte på pappa när det gäller det där. Han kan åka upp och jaga i venjan, men inte besöka sina bröder som bor i mora. det är min släkt med. jag har inte träffat hela min släkt sen farmors begravning, ska någon behöva dö, innan jag får träffa alla mina kusiner, fastrar och farbröder? man kan väl nästan säga att det var farmor som höll ihop vår släkt och gjorde så vi träffades oftare, men nu har vi växt upp och farmor har fått vingar och flygit upp till himlen för längesen, men betyder det att vi aldrig mer kommer träffas regelbundet? sånt är svårt

jag saknar dig så det svider <3
kerstin andersson
030302
sov så gott.






härjjj med jason i snön !


gaaaaaaalen :D


bju väl på en bild på mig med då (:



gokväll // ihda


Kommentarer
Postat av: hjertaleksand.blogg.se

2009-02-11 @ 08:58:48
Postat av: hjertaleksand

IDA DU ÄR SÖT

2009-02-11 @ 08:59:20
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0