MB <3

i natt har jag sovit lite i alla fall. Jag och kusin L sov hos mormor för att hålla henne sällskap, hon ska inte behöva vara själv efter något sånt här.
i'm such a mess right now.
jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men utan alla kusiner och vänner, hade jag inte klarat mig lika bra.
tack <3
jag vet inte så mycket mer jag kan skriva.
det är fint väder idag, perfekt för att åka skidor. .
det kanske till och med blir hockey i kväll.
så kommer jason hem
jag behöver honom nu.

jag har i alla fall bestämt mig för att se moster en sista gång.
det kan hjälpa mig att förstå.

/ i


Kommentarer
Postat av: kungen

Hoppas att du hare bra :))).



det kommer nog att kännas bättre snart :)



hoppas du ska på hockeyn så du kan koppla bort lite.



höhö hare fint!

2009-02-27 @ 16:37:35
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0