rubrik saknas

Hej, hade en ledig dag idag och sov till klockan tio, det var riktigt skönt :D. Åkte till Leksand med Frida för att simma lite. Var mycket skönt att simma och röra på sig lite. Vi tänkte ta oss en sväng in i ejendals och kika om det var träning eller så, men det var inte öppet så vi fick gitta hem med bussen. Att åka buss från leksand verkligen suger, eftersom bussen bums ska in i varenda håla i tällberg !
Jag vill fortfarande bo i Leksand och jag vill att Rättviks gymnasium ska ligga i Leksand i stället. Rättvik är bra och roligt, men det är verkligen en håla, fast det kanske Leksand oxå är.

I morrn ska jag och Frida åka längdskidor och jag gruvar mig som fan :O Jag verkligen hatar att åka skidor, och den här veckan måste vi åka i skolan, jag fattar inte vad det är med rättvik, det finns faktiskt folk som INTE åka slalom eller längd, när ska ni fatta det?
fast det enda rättvik lever på är väl slalomen. eller okejdå, gymnasiet och dalhalla oxå, men vafan. jag hatar skidor och kommer slå ihjäl mig i backarna i morrn. fast om jag bryter armen kanske jag får lite sympati. men jag vill inte bryta armen, jag vill inte åka skidor heller. Men positiva tankar nu , åker jag i morrn, slipper jag åka sen :D haha även om det kommer bli ett helvete och all snö kommer smälta för jag kommer vara så arg !

I morrn har jag även slutprov i traktor och jag känner att det oxå kommer gå åt helvete. Jag hatar verkligen traktor teorin och orkar inte lägga ner tid på det. fast det vore egentligen lika bra att bli klar med det så jag slipper det sen . aja får se hur det går i morrn då.

Förmodligen ingen hockey i helgen, då får jag inte träffa Thina heller :(
emo
Förresten så tycker jag väldigt mycket om min mamma som lånar ut sina fina halsband till mig. puss på henne.




jag avslutar med ett litet citat från pistvakt
"tio i luften och sex i snön
SEX I SNÖN ! "

i morgon blir min död
// ihda


Kommentarer
Postat av: kungen

du ska inte vara emo



sluta deppa börja steppa :D



lycka till med skidåkning, du kanske blir nya gunde svan :D

2009-02-09 @ 22:31:27
URL: http://leksingthina.blogg.se/
Postat av: kingen ;D

haha. det gick fint me allt dedär. och rättvik är en håla, sure det är leksand med, men rättvik är tråkit och suger och leksanf är roligt och trevligt :D (fast ett minus med leksand är ju att det är sjuuuuukt mkt fjortisar dör, överallt)

2009-02-12 @ 17:35:02
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0