Saturday iam in love?

nej, knappast.
Sitter hemma i linghood nu och har nyss lagt ut mina undulater på blocket. Det känns bra, tror jag.
Chockade mig själv med att gå upp 9 i morse, eller jag gick upp och trodde klockan var 12. Men eftersom jag lämnat mobilen nere och ingen klocka på mitt rum fungerar, så var väl det inte så konstigt att jag trodde det.
Efter frukost så tog jag mig en sväng ut i det vackra vintervädret ! Gråtuss var med och kaxade upp sig mot alla andra hundar vi mötte.
Efter svängen ute så tillbringade jag förmiddagen på bandyplanen med hälften av lingheds befolkning. Knattecup på plan ! 4-9 åringar spelade bandy, och är inte de det roligaste som finns att titta på !? Anyhow så träffade jag lite folk som jag inte sett på ett tag, så det var roligt :D

I går blev det hockey med Frida, Addis och Kung Fu. Matchen var ganska seg men till sist så vann leksand efter att Petrovicky satt 5-2 i tom kasse.  Efter matchen så var jag tvungen att skynda mig hem, eftersom jag skulle åka med brors kompis och dom hade tydligen brådis. Så missade jag när Eddie och Jere pratade i sparbanksfoajén.
FAN! jag blir riktigt jävla ledsen, nu har jag missat honom två gånger.


Förresten så ångrar jag som fan att jag köpte min telefon och funderar starkt på att köpa en ny till sommaren.
INTE ska jag då köpa den på the phonehouse , det är en sak som är säker.

Nu ska jag plugga
josäkert
// ihda

Kommentarer
Postat av: hjertaleksand

det är så sött med såna där små som spelar bandy, dom är så söta. jag kollade på såna förut!



jag tycker liksom synd om dig som har missat eddiebjörnen två gånger! next time.

2009-02-14 @ 22:01:33
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: kingen ;D

stackars dig :(((((

2009-02-14 @ 22:20:31
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: kingen ;D

och förresten, du är nog liite in love ;) oel .

2009-02-14 @ 22:20:54
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hihi vad gulligt det lät när du la ut dina fåglar på blocket :P :D saknardig <3

2009-02-15 @ 11:58:04
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0