Torkrummet luktar dålig andedräkt

ja , det är sant. Öppnar man dörren in till torkrummet så väller det ut en doft av dålig andedräkt . Och kläderna som hänger där luktar likadant, så jag funderar starkt på att skaffa ett torkställ och ställa på mitt rum och torka kläderna där i stället.

I går trodde jag att det var sista dagen för mig på jorden, jag och frida skulle nämligen åka längdskidor och jag gruvade mig så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag klagade och var fröken negativ enligt johanna knäpp. Men när vi kom till Jarlstugan och skulle åka så började det med en nerförsbacke och jag tänkte verkligen "Jahapp, nu ramlar jag och bryter både armar och ben" men det gick kanon ! och efter att ha åkt i samma backe två gånger var jag inte ett dugg rädd, utan det var ju rena rama ruset att åka nerför på längdskidorna. Jag och Frida åkte 5 kilometer och trodde att jag inte skulle komma upp ur sängen i morse, men det gick ganska bra. jag tror det är någon här som börjar bli tränad. hhaha, not xD.
Efter skidturen såg jag ungefär ut som Thomas Wassberg. Mössan hade åkt upp och håret som stack ut under mössan var helt fruset.

så såg jag ut ungefär, fast utan skägget.
Jag failade på slutprovet i traktor och fick 51/70 , man ska ha 56 så det var lite surt. Men jag känner nu att det inte gör mig någonting att jag inte klarade det. Bara på det igen. (vad har hänt ida andersson, vart kommer all positiv energi i från?)
körde traktor på väg i går och det gick förvånansvärt bra :D Det var inte så svårt som jag trott. När min grupp kört klart var det dax för den andra gruppen att göra samma vända, fast tillbaka till skolan. Maria skulle ta över min traktor och så hoppade jag ner och hon hoppade upp i traktorn. Hon frågar mig om hjälp och jag kliver upp i traktorn igen oh hjälper henne. När jag hoppar ner så halkar jag och druttar på röven mitt i vägen. Maria som såg alltihop la sig över ratten i traktorn och asgarvade. Jag låg där, snöig, mör i arselet och skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Som tur var kom det ingen bil när jag låg där och skakade av skratt, då hade dom kört över mig.

Nu ska jag gå ut i allrummet och vara social med Malin, Emma och Mikkiz,

ha det bra

/ ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0