When NPD08 went skating

Hejj! Sitter nu på masen och kikar på mean girls med Emma och Mikkiz :) Hade prov idag i kretslopp, vet inte riktigt hur det gick, jag lärde mig ju svaren som glosor, men jag fattar ingenting vad dom betyder. Vet inte om jag orkar lägga ner energi på det ämnet, om jag ändå inte fattar nått?
Snart måste jag välja individuella val och jag vet inte vad jag ska välja. Funderar på att välja engelska B och kanske fotografisk bild? Jag borde egentligen välja matte B om jag ska komma någonstans inom området djurvård. Men jag vet att jag inte kommer klara av matte B , när jag knappt klarar av matte A. Jag vet inte hur jag ska göra :S
efter skolan idag, åt jag middag, tränade och pluggade traktorkort. åthelvete med det i alla fall :O

Okej, till saken med rubriken.
I går, onsdag, åkte NPD08 skridskor på bandyplanen i Rättvik. Det var en vacker syn må jag då säga :D Men jag tyckte verkligen klassen var duktiga, eftersom mer än hälften inte åkt på flera år :D Jag hade en liten skidskoskola med klassen och dom lärde sig snabbt :U extra cred till MariaMutt som nästan lärde sig bromsa :) Elin, Jenny, Erika, Jossan, Ida och Mickis var oxå med på skridskoskolan . hahaha :D

I helgen blir det jobb på lördag och längdskidor på söndag med pappa, jag gruvar mig verkligen, med min träningsvärk, hur fan ska det gå? haha jaja, får se om jag tar bilder sen :) hahaha

I morrn blir det stan med Johanni och Joss :D jag saknar dom, ska köpa present till mamma med.

nej nu blir det film och sen sleeeeep :D


 
Hedslunds IP

Värnersborgs klubban i högsta hugg , vi kan åka !                                          
 
Skridskoskola med klassen
dumma bild som inte går att vända :O

Bandyspelarn <3




pusshej
/ ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0