090112

hej hååå! .
jahapp, då var det skoldax igen. ganska soft är väl att min klass börjar vårterminen 09 med att vara lediga på måndagen :D haha fan vad det känns annorlunda att säga 2009 nu. redan 2009 liksom, kändes som i går det var typ 2003 nyss och att jag fortfarande går kvar i linghedsskolan och spelar innebandy med grabbarna på rasten. hm, tiden går fort och jag håller på att bli gammal.  I morrn är det ett  och ett halvt år tills jag fyller 18. ojoj !

idag har jag sovit, slappat och handlat lite frukt. NYTTIGT! på eftermiddagen idag kom frida som varit i usa hela lovet så jag inte kunnat träffa henne nått! :O tomt att inte träffa henne på hockeyn och inte skicka sms när det hänt nått intressant med leksand (haha för det är ju i princip det vi pratar om) . anyhow så blev jag jätteglad när jag såg henne och vi flummade på. in fact så tror jag att jag ska ut till allrummet och kolla på hockeykväll med henne snart. en apelsin skulle sitta fint oxå.

i morrn börjar skolan "på riktigt" och jag är verkligen inte så pepp på traktorteori halv 9 på morgonen. nejtack! men det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. aja i alla fall bara fem veckor kvar till sportlovet, så jag håller nog ut. skolan är ju faktiskt rätt så kul trotts allt. mycket bättre än svärdsjöskolan . synd att jag inte slipper orientera eller åka skidor. som jag hatar båda två och om sportet kunde dö så skulle jag döda dom där två och ge fotbollen, hockeyn och bandyn evigt liv <3

just det ! fick två fina presenter av frida när hon kom till masen idag. riktigt fina ena med ! ett par trosor och en body lotion från victoria's secret :D tacktacktacktack du känner mig för väl.

nu ska jag tillbringa lite tid i soffan framför hockeykväll med frida.

// ihda


vita trosor och hudlotion ! TACK FRIDA <3
lite dålig bild, men min mobilkamera är inte den bästa


frååån victoria's secret. ! muahaha, that secret

Kommentarer
Postat av: kingen

hehe , varsego (;

2009-01-13 @ 19:30:25
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0