090118

hej ! sitter hemma i kära linghed och skriver lite blogg. laptopen är kvar i rättvik eftersom jag inte orkade släpa den på stan . I fredags så var jag , johanna och joss in på elins bal och kikade lite. alla var så fina ! kan inte tro att det är ett år sen vi hade bal nu. hjälp vad jag är gammal ! det kändes verklgein som förra månaden vi hade bal och inte alls ett år sen. och förresten, idag är det ett år sen vi hade bal. haha , vilket sammanträffande xD
 jag och emil ägde på dansgolvet, och härjade vilt till grease soundtracket i pausen :D haha shit vilka minnen <3


balen - 08
jag har haft mycket roligt med 9a under dom tre åren



i fredags var det hockey i leksand och jag var inte där. hade varken biljett eller skjuts , så hade jag ju lovat att gå på balen :D men enligt frida var matchen rätt så tråkig, så jag missa kanske ingenting. dom vann i alla fall med 3-0 äver växjö ! på fredag möter leksand lillebror på hemmaplan och jag har ingen biljett, jag är rätt så sur över det. eftersom stiko per larsson ska spela ! jag vill fan så gärna dit ! aja jag får väl följa matchen hemifrån i stället. förhoppningsvis så komemr det gå vägen den här gången. haha varje gång jag ser toppmöten på tv så går det år helvete. både malmö och aik matchen gick ju åt pipisvängen- men vi får hoppas att leksand krossar lillebror för tredje gången då !

i kväll blir det rättvik som vanligt , och i morrn har jag sovmorgon ! så sjukt skönt ! halv ett ska vi på en föreläsning om en indian, ska verkligen bli intressant. kanske inte blir lika roligt i rättvik längre, eller i alla fall inte på masen när frida inte bor där längre. blir lite depp över det, men jag får väl hänga på golfbyn i stället och se allt så positivt som möjligt. på onsdag har jag livskunskap som nu mer har blivit mitt favoritämne ! haha :D

nu ska jag gå och packa !

/ ihda



sommar
frida
fiskefesten
LARZ KRISTERZ !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0