090126

hejhopp ! sitter nu i rättvik och har det skönt, fast det har jag väl egentligen inte tid med, så mycket läxor och skit som vi har nu för tiden :/ det enda som gör mig glad över skolan nu är väl att vi har så sjukt roligt på lektionerna med klassen. eller vissa i alla fall.

leksand vann i går med otorliga 10-0 mot sundsvall och eftersom eddie är sjuk igen :( så fick myllyniemi stå. roligt för grabben att han fick hålla nollan, speciellt eftersom jag läste på thinas bdb att han fyllde år. så det var väl extra roligt :D
förllusten mot mora har jag redan smällt, och nu har jag väl egentligen lite skadeglädje.
idag när jag följde maria ner till bussen och står vid hållsplatsen och vad märker jag? på löpsedeln vid kiosken vid station står det "Kristan lämnar Mora".  vad ska jag säga? killen var riktigt duktig i fredags och i tredje perioden var det inte leksand mot mora, det var leksand mot Kristan. men grattis mora ! ni har just förlorat eran enda storspelande hockeyspelare.


grattis mora !
www.dalademokraten.se

en annan grej som jag måste nämna är att almtuna nu ligger på tredje plats i tabellen och det var verkligen oväntat. Fast det spelar mig ingen roll bara det inte är mora, alla andra utom mora. fast det skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir som förra året. rögle, som ingen alls trodde skulle gå upp, gick upp till elitserien. snacka om 2008 största förvåning inom hockey sverige.


oväntat Almtuna! även fast det är så låg poäng som skiljer de tre lagen åt så tror jag verkligen på almtuna, eller växjö.



nejnu ska jag plugga

pusshej

/ihda

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men varför var det ingen som visste det då? Vi skulle ju ha sjung för Myllyniemi..han kanske blir ledsen :O

Det är bara lite synd om Mora nu, för Kristan var det enda som var bra xD

2009-01-26 @ 22:17:25
Postat av: kingen

hahahahahaha stackars lillebror ;( NOT.



och malmö, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA osv :)

2009-01-27 @ 17:57:12
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: kungen :D

rätt åååt mooora :D men dom har ju fått tillbaka sin förra målis :(

2009-01-27 @ 22:33:32
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0