end of the jullov

ja snart är det slut :O det var gått riktigt fort . åker upp till rättvik på söndag igen för att träffa alla. ska bli jättekul att börja skolan igen faktiskt :)
speciellt masn folket och mariamuttt <3 i miss u
vi äger på webcamen :D

leksand spelade hemma mot troja i måndags och vann rejält med 10-1 :D eddie fyllde ju år oxå. och jag var inte där och sjöng för honom ens. fanfanfan varför åkte jag inte :O fan vad jag ångrar mig .  skiiiitida!
jensa gjorde i alla fall mål, han verkar göra alla mål när frida inte är hemma, hah.
dom spelade borta idag mot oskarshamn och då stod jere myllyniemi stod i mål idag och eddie fick vila. leksand vann med 1-5 men det stod 1-1 länge :O
jag börjar nästan bli lite rädd nu att myllyniemi ska slå ut eddie ner till andra målvakt. det kan göra att eddie inte kommer spela i leksand längre. då gråter jag fan!
det visar sig hur det går. men som tur var så stod det i tidningen att eddie inte tänker ge sig lätt. yeah :D




helgen blir fylld med en massa härj och en massa bandy med bäst <3
pjusss
/ihda



bjuder på en lite mörk bild på min kära datorn med världshistoriens snyggaste bakgrund <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha lätt snyggast!

2009-01-08 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0