fridas place again

hejhejhåå
dagen idag har varit fylld av en massa flum :D efter skolan åkte vi med jouren till Jenny, som jobbade som jour förut, till furudal och fikade på hennes café :D det var roligt att se henne igen, även om jag inte tycker om henne lika mycket sen hon skällde ut oss på masen efter att ha folk på rummet för sent. menmen, regler är regler. I furudal satt vi och flummade som tusan och i bussen hem trodde jag att jag skulle kissa ner mig för jag skrattade så mycket. tog en mycket fin bild på frida som jag fick mig ett gott skratt till. eftersom jag är så snäll ska jag inte göra den bilden offentlig :D

sitter nu på fridas place och flummar runt med maria i cam :) hon var ju inte i skolan idag, så vi var ju tvungen att camma lite så vi fick se varann lite :d hah!

i morrn har jag livskunskap och det är skitroligt, mitt favoritämne nu mera :D

nu ska vi kolla på nått program om pamela anderson

pysshej
/ ihda

fridas place :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0