fridas place

hejhååå
sovmorgon idag med :D så klart så ringer folk och väcker mig, först elin sen pappa. haha , aldrig får man sova;)
efter lunch idag så var vi på en föreläsning om en idian. han var skit rolig ! men det var verkligen intressant att lyssna på hur amerika gjorde med indianerna och verkligen utrotade dom. helt sjukt !

sitter nu hos frida och töntar runt för det mesta :D hon har fin  liten stuga, men ingen ugn, hur ska hon då lyckas göra ungspannkaka? hon går miste om något.
har setat och kollat på lite hockeybilder på nätet och hittade en på Jens Bergenström och på den var han verkligen vrålsnygg. men bara på den bilden okej? ahaha men kiiiiing är han ju :D precis som eddie :D

jag ska nog gå och slå frida lite innan kvällsfikat, bara för att hon har fått en äkta matchtröja ! jag vill fan oxå ha ! helvetes jävlarrrr.
nej nu blir det kvällsfika och flum
herrååå
/ ihda


webcam is the shit :D
pysss

Kommentarer
Postat av: kingen

hahahaha, JENS ÄR SNYGGGGGAST!!!!!!!!!!!! :DDD

och jag har en äkta tröja det har inte duuuu hahahahahaha! (filåt)

2009-01-20 @ 22:57:39
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0