Helg

Hejhå ! sitter nu i min säng hemma i linghed och är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Skrattar åt det mesta som skrivs på msn, och det är vanligtvis inte nått roligt. GÅ OCH LÄGG DIG IDA ANDERSSON!

hänt endel i helgen, vi börjar med fredag !
Hade hundkurs och sen mattelektion, efter lunchen slutade vi och jag, Maria, Elin och Mikkiz tog 12.20 bussen hem till falun, och missar busshållsplatsen vi ska gå av på. Så tok det kan bliii! I alla fall så träffar jag och Mikkiz Linda och Lina på stan så vi snackar hela resan hem. Kom hem tidigt och då blev det lite harjaktspluggande, mat och bandy match. Gustav kom hem i helgen också, så det var mycket trevligt. Linghed vann med 5-2 , så det var ett riktigt bra slut på fredagen. Vinst för leksand med 9-0, rapport från frida. jag somnade tidigt den kvällen.

Idag, Lördag, gick jag upp halv 9 för att åka till backen och jobba i caféterian. inte så intensiv dag, men trött blev jag! stekte i alla fall hamburgade och friterade strips hela dagen, skojj! skötte en massa disk, nåväl det är ju lätt förtjänta pengar i alla fall (: .Hade enormt snyggt förklä på mig, se bild längre ner Efter jobbet blev det hem, slänga sen i duschen sen över till Gustav och umgicks med han ett tag :D Flum framför tv och dans till Lady Gaga , vi kan vi ! sen blev det hem till mig för lite film med bror . Jag tröttnade och hamnade framför datorn som vanligt. fan det kanske inte var någon bra idé att jag fick en bärbar dator i julklapp?

I morgon måste jag :
Plugga kolets, vattnets och koldioxidets kretlopp
skriva klart harjakten
packa ner skridskorna
planera min friluftsdag med mamma och frida
åka till rättvik

vi får väl se hur det går med den saken. I morrn är det ju SAIK - Edsbyn på tv med, den måste jag se innan jag åker till rättvik !

tack och hej från mig för idag
// ihda
p.s frida är dum d.s


jag har snygga arbetskläder ;)


lite dålig bild efter som bilden vägrar vända på sig
men i alla fall så har vi världens konstigaste tandkrämstub hemma :O
var bara tvungen att publicera den xD


Kommentarer
Postat av: kingen ;D

du är dum!

jag är snäll.

livet är hårt.

jens bergenströms klubba är classic x stiff.







(fyfan vad poetisk jag är det där var ju en kunglig dikt!)

2009-02-01 @ 00:30:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: kungen :D

frida är dryg heteräää :D

2009-02-01 @ 18:06:35
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0