jag hatar att skriva rubriker :O

HEJ ! Sitter nu i datasalen och underhåller mig med att kolla rubriker på expreseen och dt. finns väl inte så mycket att göra. eller egentligen måste jag skriva på mitt arbete om harjakt med schillerstövare, men jag funderar på att ta hjälp av pappa i helgen i stället. så får det bli (:

Redovisade idag mitt arbete om bävern, och enligt Maria och Mikkiz så rör jag väldigt mycket på händerna när jag pratar. haha men det är mycket lättare att förklara saker med hjälp av händerna när jag pratar. I alla fall så gick det bättre än förväntat. För första gången så kanske jag har chans att få mvg i svenska, eller för första gången jag har chansen att få mvg i nått ämne. jag gillar gymnasiet. i alla fall nu.

ringde bror idag så han fick hjälpa mig med lite trafikfrågor, så berättade han att malmöspelarna är fria att gå från malmö. de får gå till vilken klubb de vill. Malmö har skulder på 7-8 miljoner. Med nya arena och allt, vem ska spela där då? det gick väldigt fort från elitserien och ner i konkurs Malmö !
okej, lite skadeglädje får man ha. Det sägs ju att skadeglädjen är den riktiga sanna glädjen. tyvärr så ligger Mora ny på kvalserieplats, det vill vi inte. hoppas mer på växjö nu.

frida har förresten förgiftat mig med Markus Krunegård

jag är en vampyr - Marcus Krunegård

jag har ett starkt sug efter blåvit hockey nu
fanfanfan !


<3


/ ihda


Kommentarer
Postat av: kingen

jag är kung, hahaha asså jag är bäst på att få andra att lyssna på min musiiiiik ;);)



stackars lilla malmö :( not xD



2009-01-29 @ 19:56:19
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: kungen :D

rätt åt malmö, dom finns inte längre :)



jag äär en vampyyyyrrr

2009-01-29 @ 20:25:25
URL: http://leksingthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0