lördag

hej ! sitter nu hemma och är sjuk !
jag var så arg över att leksand förlora i går så att mina krafter tog slut och jag vaknade med feber i morse. men jag får verkligen inte bli sjuk nu , så mycket att göra i skolan. idag tror jag till och med att jag måste börja skriva mitt arbete om harjakt med schillerstövare. pappa ska hjälpa mig :D

igår blev det bandyderby med pappa . linghed förlora med 2-1, men matchen var riktigt spännande. synd att linghed inte kan göra riktiga avslut. då hade det stått 1-4 i halvtid.

just nu vräker snön ner och det tycks inte finnas något stopp på det. så dagen idag blir nog utan träning, och så blir jag hemma och kurerar mig i stället :D

det blev ett kort inlägg idag
men jag är ju trotts allt sjuk

/ ihda


promenix med gråtussen i går :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0