nyår

hejjj ! nyår i går med flickorna var riktigt kanon!
kvällen började med att kolla på filmen sen vi var till polen. men vi tröttnade ganska fort och bestämde oss genast att byta julklapparna . muahah, jag fick
en vattenpistol, bok , reflex och aaasmysiga tofflor av elin
en parfym av bea
och ljus av johanna

tacktacktacktaack så jättemycket :D
jossan var inte klar med sina julklappar än, men vi skulle få dom sen . jag längtar ;D
sen åt vi lite och snacka minnen och kom på att vi faktiskt inte varit vänner så där jättelänge och att 2008 verkligen varit ett bra år. efter att vi ätit upp så satt vi kvar ganska länge vid matbordet och pratade. det var riktigt mysigt med tända ljus och ett snack med tjejerna som jag inte träffat på jättelänge. vi har inte varit alla fem sedan jag fyllde 16 i mitten av juli och det suger på ett sätt att jag går i rättvik och inte träffar dom lika ofta nu mera :(
anyhow, efter maten och snacket satte vi oss i soffan och zappade om det var någonting på tv. de visade nothing hill så vi satte väl oss och slöglodde lite på den.

vid tolvslaget gickvi ut och skålade under en himmel fylld med raketer. sen snackade vi om året som gott och skämde ut elin till sist
FÖRLÅÅÅÅT <3
jag vet verkligen inte hur det gick till, men plötsligt var klockan 4 och vi hade somnat allihop. jag vaknade halv elva i morse. mm, utvilad. knappast. tog tio över två bussen hem och tillbringade resten av dagen framför datorn.



nyåret med mina brudar var verkligen sååå roligt.
hoppas på en favorit i repris nästa år.

ha en bra början på 2009

// ihda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0