snart helg!

hej ! så var det torsdag igen och i morrn sista skoldagen för veckan. Jätteskönt faktiskt ! ska bli riktigt skönt att få komma hem . Var på hälsosamtal hos skolsköterskan idag och pratade om att min idrottslärare särbehandlar mig för att jag väger mer än dom flesta i min klass. det gjorde mig verkligen så arg i onsdags när han sa att jag inte behövde vara med om jag tyckte det var drygt. jag menar, jag är ALLTID med på idrotten och jag älskar att röra på mig. jag gör mer än vad dom flesta gör på våra lektioner, JAG GER ALLTID ALLT JAG HAR ! mer än så kan jag inte.  han ska vara glad över att vår klass ens är med på hans lektioner för alla tycker han är helt dum i huvudet. snart får jag ett utbrott på honom och verkligen ställer mig och skriker. men idag i alla fall så pratade jag med skolsköterskan om hur jag känner och det kändes verkligen som klumpen jag haft i halsen var kvar inne i rummet när jag gick och jag mådde mycket bättre.
i går hade jag verkligen sån ångest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. men efter ett samtal med världens bästa mamma så mådde jag i alla fall lite bättre och kunde somna tillslut.
maria, frida och mikkiz, ni ska veta hur mycket ni betyder för mig <3

i morrn är det slaget om siljan när leksand möter mora på hemma plan. Slutsålt och sabaton på förfest. jag ska inte dit tyvärr :( det blir hockey framför tvn för mig . men frida har lovat att rapportera vad som händer. hoppas verkligen eddie står, då blir jag riktigt glad :D när jag tänker på leksand och mora hockey så påminner det jämt mig om helkvällen. det var verkligen det bästa jag varit med om TACK FRIDA <3
leksand spelade borta mot björklöven i går och vann med 1-3 . det sitter jämt fint, speciellt när eddie vaktar kassen :D
hoppas verkligen på vinst i morrn, då gråter jag ta mej fan.
snart är det kvalserien och jag är fett nervös !
vågar inte säga någonting om det förrän efter.

idag när jag satt och pluggade matte, till provet i statistik i morrn, så spelade dom på radion reklam för leksand-mora matchen . jag höll på att börja gråta när de spelade den reklamen för att jag insåg att jag inte kommer få gå på hockey förrän i mitten av februari. tragiskt !

nej nu ska jag sova så jag blir pigg och glad tills i morrn.

godnatt /
ihda

stiko per larsson - silver och guld <3


du är bäst jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0