tisdag

hejhå, så var det tisdag igen. fan vad tiden går fort ! idag var i alla fall första riktiga skoldagen , kändes väl helt okej, förutom att jag var fett trött för att jag och frida var uppe lääänge och flummade. haha, inte braaaa , i knooow. men nu när hon ska flytta :(((((((((( till ett annat ställe så blir det väl inte lika mycket flum. men det löser sig, jag får invadera golfbyn i stället, inte sant?
i skolan idag så började vi med traktorteori som jag verkligen hatar. men den lektionen gick rätt så fort. efter teorin så började vi med en ny kurs som jag inte kommer i håg vad den heter. men vi såg på  en film om hundar i alla fall, och faaan vad jag vill ha en hund just nu, en liiten söt en som heter Inez. kan du tänka dig det?
fan vad gulligt ! men just nu har jag verkligen inte tid med en hund när det gäller skolan och det. jag inte råd heller. det här jävla studiebidraget räcker ju fan inte till någonting. men jag får väl nöja mig med det lilla jag har. på den nya lektionen som jag inte vet vad den heter, så snackade min lärare betyg med mig och jag ligger nästan på mvg i den förgående kursen vi hade. det är väl egentligen det enda positiva om skolan just nu. haha nejdå, djurhuset är oxå kanske skönt att vara i igen :D saknat dom små gnagarna :d förresten så har vår nakenråtta Lennart i djurhuset blivit pappa igen, fast mamman är hans egen dotter. jah! incest är bäst familjefest ! :D
efter lunchen så fick vi reda på att vi faktiskt skulle köra traktor idag. men det tänkte vi fan inte gå med på, så vi strejkade lite och vår lärare är så snäll så vi fick kompledigt, med att jobba teori i stället. tur var väl det , för idag på lektionen skulle vi köra på vägen, herregud säger jag då. jag skulle fått ett nervöst sammanbrott då :O vill vi ej se.

efter lektion gick jag hem till masen och väckte frida och pluggade lite teori, sen blev det ultimatflum hos frida !
tack och hej, nu blir det stiko per och kvällsfika!
/ ihda

TISDAGSFLUMM!

ää jag drar väl till med en pose
fridaarvid.blogg.se


Frida - "så här kul är det att ha en tvilling"
xD

två vännerna, utan jerry
och nejjj, vi har inget liv! :D

jag hade mys med mikkiz i soffan oxå.
vem passar inte på att ta lite kort då?
lillastystaar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: kingen

jag ska hänga på the mas också! :)

och fett snygga bilder det blev! :D



och tack för den fina teckningen som jag fick nyss <3 <3 <3 <3

2009-01-13 @ 19:33:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0