åh uppsala!

hej!
i fredags åkte jag och nea med tåget till uppsala. vi anlände i 8 tiden och jag träffade alla carries släktingar, fick nästan tunghäfta när dom pratade engelska med mig, kom mig inte riktigt för. men de släppte efter ett tag. Jag, Nea, Julia och Olivia åkte tillbaka till Lasses lägenhet och tittade på tv och gjorde oss bekväma. när resten av människorna ramlade in igenom dörren fick vi i oss lite mat och sen la vi oss. jag och nea fick sova på en stor luftmadrass som knarrade varje gång vi rörde oss, men jag somnade ganska snabbt.
dagen därpå vaknade vi, gjorde oss i ordning och åkte sen till bröllopet. jag och linnea fick sitta på säterna i bakluckan på bilen, så vi åkte baklänges. när vi stannade vid ett rödljus så ställde det sig en bil alldeles bakom vår bil, jag och linnea som var fullt upp med att posa framför kameran märkte inte att killen i bilen tog kort på oss med sin mobilkamera, bara för att vi satt i bakluckan xD fan va vi garva :P

PUSSSS!
anlände till kyrkan och väntade på alla andra gäster. efter jag tillhörde familjen denna dag xD så satt vi längst fram, jag mellan nea och carries syster amy. amy är förresten huuur cool som helst och skulle gärna ha henne i min släkt. alldeles när bröllopet började så viskade jag till amy att jag tyckte jesus såg ut som en potatis, och de gjorde han oxå xD stackarn.  efter sermonin blev de korttagning och sen vinglade jag med mig nea till stället vi var på efteråt för mer korttagning. det var riktigt trevligt :D sen blev de mat och tipspromenad. jag och nea fick en varsitt glas med champange, det var INTE gott, och jag fick ont i magen. kvällen och dagen var rolig och jag är nöjd med mitt första bröllop :D



på söndan gick vi ner på stan och shoppade, eftersom dom hade rea på monki så skulle vi dit, men de fanns så mycket annat på vägen så jag tror de tog en timme att egentligen komma till monki. eller nej, mer xD men köpte lite saker, bland annat twilight böckerna, i alla fall dom första 2. och helvete vad bra dom är, jag kan verkligen rekomedera dom :D stephanie mayer skriver så sjukt bra att man blir helt fast. käpte även två nyckelringar på designtorget, en till mamma som de stod bajsa med vinden, i know. ganska sjukt, sen köpte jag en till mig själv där de står dom gör porr i garaget på ^^. älskar den! köpte en tröja och en klänning på gina tricot, ett linne på monki och sen saltspray på H&M. Nea sa att saltsprayet gav riktigt bra volym, så jag får tro på de :D
i morrn ska jag leka med emo och muttis, LÄNGTAR!
/ i

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG ÄR HELT KÄR I KLÄNNINGEN DIN KOMPIS HAR PÅ SIG!! vart har hon köpt den? :o

2009-07-20 @ 21:34:44
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0