blaasch

jag orkar egentligen inte skriva blogg.
men jag göre väl ändå då.
varit hos tandläkaren idag, svimmade nästan när hon bedövade. meeen jag klarade det, alltså jag har sån jävla fobi för tandläkare, speciellt att dra ut tänder. men allt gick bra och tanden är borta. ganska obehadligt nu när min tunga och läpp börjar vakna igen. jag är så jävla hungrig oxå, kom igen. vakna! jag vill äta.

i morgon blir det förmodligen till Bingsjö och stå parkeringsvakt, det är ganska okej faktiskt. om de inte vore för all knott och mygg. UTROTA! och sandra, det blir förmodligen stan på torsdag ändå! alla fall enligt vad jag hört från rättvik idag, men jag smsar dig <3 fredag äre tåg till uppsala och sen bröllop i helgen :D

nu ska jag gå ner och beklaga mig för pappa.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0