cashiinnngggaaa!

hejhopp!
jobbat min första dag på lyssfallet och de visar sig att jag har 95 kronor i timlön, det är ju nästan 100 spänn i timmen, helt galet bra! fy fan va jag tjänar pengar :P jag kommer kunna bada i pengar snart :) men jag ska jobba en del, eller nu är det sammanlagt 7 pass jag ska jobba, och då har smarta jag räknat ut att jag tjänar cirka 8000 på det. fy fan i helvete :O jag är värre än ricky rik xD

jag?

jag, kusin och mamma var ju uppe i hyn och gjorde stället där osäkert. men kul vare, jag och kusin m har legat och skrattat och flummat så vi nästan kissat ner oss. men kul vare, riktigt jävla roligt :D och vädret var helt toppen. inget kunde varit bättre, eller jo. knotten hade kunnat dött :)
i tisdags, på mormors födelsedag, födde kusin tina en liten flicka. såååå jävla söt ! snacka om bra 83års present till mormor. hon talar inte om nått annat än när hon ska få se den lilla flickan från sthlm. hoppas hon ska heta ida :) haha :P
eftersom kusin köpt en väääärstig kamera så passade jag på att ta lite bilder på henne med den. i morrn väntar jobbet igen. hejdå!




smakprov



älska bilden <3

HYN <3

stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0