eyes on fire

gooooooosh, jag älskar låten <3 jag och kusin har lyssnat hela eftermiddagen. vi har även legat ute i solen och läst twilight och new moon och bara dött. gosch, i love it. jag förstår inte hur jag kan vara så besatt, det är en bok och en film okej? och ändå såå mycket mer :F

skulle väl egentligen åkt till stan på cruising med muttis och några fler, men jag hade verkligen ingen lust att vara i stan när de var så fint väder, och sen att jag var tvungen att åka hem med 22 bussen, det lät inte så lockande, så maria förlåt att jag inte kom <3
så jag åkte till kusin i stället och hade trevligt i solen och så sjön. mycket trevlig dag, jag och kusin gjorde mat och var sååå duktiga så :) måste fråga henne om alla fina bilder hon tog på sjön sen :D:D:F
 
tog sällskap med mamma hem från jobbet, och medan vi cyklade hem så berättade hon att det hade larmat i ett rum där de inte fanns larm och liknande saker, hur fan ska jag våga jobba kväll om de ska fortsätta att spöka så där :S typ hjälp.
jag vet då verkligen vad jag ska köpa för mina pengar jag tjänar i alla fall.
böcker, skivor, filmer, kläder och en ny cykel.
undrar om jag ska spela lite sims,och fördriva lite tid.
men först lägger jag in en söt, mysig bild på min vovve.
godnatt

avslutar med en av världens bästa låtar
http://www.youtube.com/watch?v=aJzU0CmR5hU

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööt vovve :)

2009-07-23 @ 11:35:52
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0