födelsedag!

hej, idag är den den 13 juli 2009. och jag fyller 17 år! började dagen med att jobba till klockan 2 och for sen hemåt.
när jag kom hem fick jag två paket av pappa. ett stort och ett litet paket. i det stora fanns en nikon D60! och töntig och blödig som jag är, så började jag gråta xD jag typ bölade fram "men ni kan ju inte lägga pengar på en systemkamera åt mig fattar ni väl !" jag tänkte, jag har ju redan fått en ny telefon, hur mycket ska ni skämma bort mig. som svar fick jag att jag förtjänade den eftersom jag sköter skolan så bra.  xDxDxDxD fan va glad jag blev :D jag som kanske hade tänkt att ta mina pengar jag tjänar på jobbet och köpa en ny kamera, men nu är inte det nödvändigt.
TACK MAMMA OCH PAPPA! <3
av resten av släkten fick jag presentkort på gina tricot och sen lite pengar :D jag är mycket nöjd med min födelsedag :D:D:D the best i ever had !

dock idag hade jag 35 inkomna meddelande idag när jag tittade på telefonen. 20 stycken av dom var från frida, där de stod samma sak xD meeen det var roligt att få så mycket, även om hon är gay och störd xD:D
känner starkt att detta inlägg innehåller väldigt mycket smileys.
tänkte bjuda på lite bilder jag tagit med kameran från kalaset, påstår inte att jag är duktig bara för att jag fått en systemkamera xD
var i uppsala i helgen på bröllop, men dom bilderna kommer sen.


halva tina, mormor, mamma, mattias och bäbisen, bror, björn och halva lars

tårta! dock en halväten eftersom min släkt är vargar!

kusin och lillalillalilla nelly-bus



langar en bild på mig och min kamera. jag är så lycklig så jag tror jag gråter en skvätt till xD
hejdå!


Kommentarer
Postat av: sandra

GILLA GILLA GILLA :D

2009-07-13 @ 22:52:57
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: Niclas

tack så jätte mkt... blir så glad av att höra sånt :)

2009-07-14 @ 11:39:29
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjoho va fint :D

2009-07-14 @ 15:37:02
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

fiint.. frida är gay på att skicka mkt sms som det står grattis på :D

2009-07-14 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0