friiiday i'm in loooove, njae!

hejhååå,
sitter framför datorn vid köksbordet och elin langar lite bilder till mig från midsommar. dom är snygga xD
jobbat idag med, så jävla varmt i dom där kläderna så de klistrade sig mot kroppen :S obehagligt !
helvete, nu blixtrade de till så helt himlen lyste upp :O men åskan är långt borta än, men datorn är utdragen för säkerhetsskull. min kära lilla dator <3
efter jobbet kom bror och hämtade mig och släppte av mig hemma. sen grillade vi och åt mums :D mamma och pappa åkte och gick en sväng med lotus, jag var så jävla mätt att jag knappt kunde röra mig, så jag stanna hemma xD
efteråt gick vi ner till ån och badade med Lotus. Snacka om att han verkligen inte vill gå upp ur vattnet när han väl börjat simma, skitströmt i ån så det tar mycket att simma uppströms.
Efteråt hade vi lite dresyr med Lotus och lärde honom att ha upp båda tassarna samtidigt när man säger seegeeer :D hahah sötfan, han är så duktig. i natt ska han och jag sova i härbrä :D sköönt!

helvete vad de åska nyss, jag var lite rädd :S det åskade nästan så rutorna skallra.


JUSTE!
jag har ju fått ett kusinbarn, och jag tror att hon ska heta Nelly. så jävla söööt tjej.

sötfisen! 090630

i morrn ska jag iväg till leksand till veronika och grilla och bada i siljan :D
mycket trevligt, ser fram emot det :)

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0