hejhå!

jag sitter hos maria och lyssnar på smurfarna xD vilken nostalgi! haha, anyhow så har jag jobbat så jävla mycket nu att jag inte haft någon ork att skriva blogg eller nått, det enda jag gjort är att plöja igenom första twilightboken. Lånade marias bok och läste ut den igår kväll, så sjukt bra. jag dör nästan varje gång edward gör något oväntat :F
har tagit en del bilder med, men lägger väl ut dom någon gång sen, i kväll när jag kommer hem kanske. ska på bio i kväll och se Harry Potter och Halvblodsprinsen med bror. Först bjuder han på pizza , sen ska vi se filmen :D jag är så sjukt pepp på det här. men som vanligt är inte boken lik filmen alls. sånt gör mig så less! men filmen skulle väl bli 120 timmar lång och allt är enligt boken xD
i morgon ska jag leka med sandra, och då får jag min födelsedagspresent oxå, som jag absolut inte vet vad det är :P tycker vi ska ta lite bilder oxå sandra. jag är så kär i min kamera så jag tror jag är kamerakåt xDxDxD nej okej, de var inte roligt.
och på lördag ska jag jobba, så inte fan blir de nån jubileumsmatch då heller. manligtkönsorgan! fanfanfan jag som verkligen ville på hockey. jag har sånna problem.
undrar förresten vad jag ska köpa för min lön sen, jag vet att jag måste köpa en ny matchtröja, för det fattar jag att jag inte kan stå i klacken med en läck tröja nu. men frågan är oel eller ollas?
dagen problem.

nu ska jag lämna över datorn till muttis och sen lägga mig och ladda på hennes soffa inför bion i kväll
PEPP!
öret nästa vecka
OJA!
hejdå

Kommentarer
Postat av: sandra

OLLAS!

2009-07-20 @ 14:08:21
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: frida

OEL!

and you know that mmina argument knäcker allas! ;)



du kan förresten spara 1500 och gå på p&l next summer ;D

2009-07-20 @ 18:19:02
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

OEL ska du ju ta, ollas är kung, men allså Oel är ju din kärlek, :)

2009-07-21 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0