hemma

hejpåer
hemma från kumla nu och det känns jätteskönt :D har haft det så jävla roligt, men nu äre skönt att vara hemma :P
plockat lite körsbär och ätit så jag har ont i magen, men fan så gott de var, så de var fett värt :) idag ska jag ta de så lungt som möjligt i kväll, blir nog lite film och så med jason. det duger för en fredag kväll för mig, jag gick ju upp 8 i morse, fan va drygt de var. Kusins katt Saxon kom in och klev på mig, igår bet han mig. han är typ störd.
men tänkte lägga upp lite bilder , tar på måfå, så de kan bli vad som helst.





manfred, jag, blommor, maja och sofia och manfred igen.
åh va fint!
hejdå


Kommentarer
Postat av: sandra

ASSÅ AAAAAWWWW HUNDEN!!!!

2009-07-31 @ 17:13:57
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: sofia norlund

jätte fin bild på vovven i gräset Ida :)

2009-10-11 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0