klockan är tio i två, vad gör jag vaken?

inget vettigt i alla fall.
jag ska gå och lägga mig snart.
först ska jag lägga upp lite bilder och skriva lite.

var ju på harry potter och halvblodsprinsen idag, den var bra. men boken var typ miljoner gånger bättre, men filmen var helt sjukt rolig och jag skrattade som fan flera gånger. och höll på att dö när det kom en pop-up-scen. fy fan , jag ba JÄÄÄÄVLARR!!!! ashögt xD ahahhaa.
har ju varit hos muttis och lekt med henne och elin :D det var roligt. tog lite bilder och använde maria som min modell, och tog några kort på surosten, alltså marias kanin som är skitsöt. och lite annat. hahah, vi får väl se vad de blev.
smakprov.




hahah älskar den här bilden <3
nu ska jag fan sova, eller nej jag ska läsa, ett, två , tre , fyra kapitel av när jag hör din röst, *drooool*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0