kumla

hejs, sitter i sofias soffa och umgås med Rasmus och Ida. har de hur bra som helst hos Kusin Anna, hon skämmer bort mig ganska mycket :p igår var vi på ett köpcentrum som heter Marieberg, jag köpte en kofta, ett linne och impulsköpte ett halsband. jag är ganska duktig på att göra av med pengar, tur att jag får lön snart, eller snart och snart. i slutet av augusti. snart börjar skolan oxå, typ 3 veckor kvar. ska bli rätt så roligt, har saknat alla :D saknar frida en massa, inte sett henne på hela sommarn, men första helgen efter skolan börjat så äre ju larz kristerz, då ska frida sova hos mig, naaaaaajs.



kommer hem på fredag förresten
nu ska jag göra nå nyttigt.
eller nå
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0