one more way and you wont survive

hej
jag sitter här och dör
jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen. jag lyssnar på twilight musik och har nyss läst ut när jag hör din röst. hela mitt liv kretsar runt twilight just nu, jag är fånge i twilight världen, INTE MIG EMOT! dessutom så drömde jag om rob pattinson här om natten, jag hade typ gjort en bukett åt han som de stod let me sign på, för vi var tillsammans xD ahah aja, trevlig dröm !
 i morrn drar jag till öret till sofia och anna och blir där till fredag. det ska bli skönt att få åka hemifrån lite och vara ledig från jobbet, även jag bara jobbat 2 dagar den här veckan xD idag var den jobbigaste arbetsdagen jag varit med om, kan ju vara för att jag var en aning bakis xD. igår vare brännboll och grillning nere vid ranchen, jag gick dit på lite efterfest med bror och jason och några fler och blev fler öl än förväntat. inte bra när jag skulle jobba idag, tur att jag börja klockan 14. vakna i morse av att de spöregna, när kommer sommaren tillbaka?

det är visst någon mer som är inne i twilight ;)

jag måste nästan lägga mig och titta på twilight sen sova
så de blir söndag och avfärd till örebro.
hejdå
sandra är bäst <3
Blue Foundation – Eyes On Fire
för dig som har spotify. KLICKA!


Kommentarer
Postat av: sandra

du är bäst <3

2009-07-26 @ 00:13:28
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0