regn och bara regn.

ja, i princip är det, det denna torsdag består av. vafan, det här är ingen sommar, kan de inte vara lite lagomt någon gång? nejfan, antingen strålande sol och 25 grader, eller pissregn och 10 grader varmt. kul! men äre inte svensk sommar.

idag har jag och sandra varit på stan i regnet, eftersom hon fyller 17 i morrn så bjöd jag henne på mat på tzatziki, mycket trevligt. jag såg sveriges snyggaste kille, jag lovar. jääävlar va snygg han var :F:F:F! måste säga att han var snyggare än oel. majgad! fixade de sista inför uppsalabesöket och sen åkte vi hemåt. jag städade och möblerade om till mina kära små flygande saker, eh ja, undulaterna alltså :D sen packade jag allt inför i morrn och sen duschen. och nu sitter jag och prt med johanna på msn. jäkla unge, jag saknar dig <3 sommarlovet är långt, men inte fan har man tid att träffa sina nära och kära lika ofta som när skolan är igång. galet i say, gaaalet !

om en vecka ska jag och bror och kanske jason gå på Harry Potter och halvblodsprinsen, shit jag är så jääävla pepp :D läste ut sista boken i serien i går, och cheeeesuus, man kan inte bli lyckligare ! sista kapitlet gjorde att jag blev så lycklig när jag läste det , att jag nästan grät xD
nej, nu ska jag titta på min nya favoritserie, H2O och sen packa om väskan tror jag. har säkert glömt något. dessutom måste jag kuta till indiska i morrn och köpa mig ett par nya skor, dom andra har ju pajjat, lagomt innan bröllopet. heja ida, HEJA!
anyhow,
hejdå
/ i


hahha, fan vad jag saknar dig bby <3

Kommentarer
Postat av: johanna

iiii missss yooou tooo <3

fin bild asså :D

2009-07-09 @ 19:26:42
Postat av: sandra

duuuuu, det finns fakist snyggare människor än han som satt där! :) bästig dag!

2009-07-09 @ 20:48:38
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: Niclas

tack så jätte mkt.. glad jag blir :)

2009-07-09 @ 23:30:56
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0