älskling jag vet hur de känns, när broar till tryggheten bränns

hej!
jag sitter och lyssnar på ted ! han är bra :D
idag har jag hälsat på mormor på ålderdomshemmet, och träffade på en asfrän tant som nästan var 100 år. så jävla frän :D hon berättade om krigstiden i sverige och jag lyssnade intressant på. det är bland de bästa jag vet att lyssna på, när någon berättar hur de var på deras tid.

sen skjutsade mamma mig till elin och vi fikade på hennes goda äppelpaj! fast det var för mycket socker i xD men de gav oss energi till att hoppa studsmatta sen.
vi pratade en massa galna fotbollsminnen, shiittt vad jag saknar de :O hade jag inte haft så kass kondis så hade jag varit med svärdsjö och tränat. men nej, det är inte så lockande, jag ska börja springa i stället, när jag är riktigt frisk.
dumma sjuka!

mamma hämtade mig vid halv 8 och jag övningskörde hem, det tog en stund innan jag kom i väg, och mamma skrattade som vanligt, haha jag förstår inte vad de är som är så roligt när jag ska köra bil. hon kanske bli nervös ;O
haha aja, åt fiskbullar när jag kom hem :) de satt riktigt fint de.

sen klockan halv tio har jag setat och diskuterat astrid lindgren filmer och en annan massa nostalgiska filmer med thina,
en bra avslutning på kvällen!
nu blir de ett program om pinsamma sjukdommar på 4an. de måste jag ju nästan se.
ny telefon i morrn. puss på mamma :*


hejhejhejhejhej
jag älskar min tröja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0