helgen.

hallååj!
sitter hemma och dampar i cam med johanni nu, hahha den tjejen kan de mesta xD
har haft fett bra helg, var ledig i fredags så jag sov hos muttis och var på lite cruising på stan, blev uppraggade av fulla killar i en raggarbil xD dom var från borlänge oxå.. ojojoj. åkte hem på fredan och bytte kläder, duschade och dylikt och åkte sedan in till stan igen. tacos hos maria sen EBBA GOLD! men blev typ bortknuffad och mörbultad xD men roligt vare, och hes blev jag. sen åkte jag och emo karusell, helvete! jag trodde verkligen att jag skulle dö :O, den gungade fram och tillbaka tills den stod i 90 grader och jag lyfte en decimeter från stolen. jag skrek till elin att vi skulle dö. eller jag skrek väl mest hela tiden. hade knappt någon röst kvar efter de xD träffade mycket folk jag kände, rättviksfolk och lite annat smått :D riktigt skojjjjjj !
åkte hem runt 2 tiden och sov skönt som fan i marias gästrum, riktigt roliga dagar och maria är bäst ! <3

var nyss hemma hos kusin och tittade fotboll, alltså sverige, ni kan inte spela fotboll. zlatan, gå och lägg dig.
tittade i ett gammalt fotoalbum som var mosters, alltså shit. Mamma och hennes syskon såg ut att ha så jävla roligt när dom var unga. synd att inte jag har fler syskon.
jag saknar moster.

nu är klockan snart 1. jag måste sova.

hejdå och godnatt!

Kommentarer
Postat av: gay

duuu källström kan gå å lägga sig han var sämst tilllsammans mä micke nilsson, fyfan så pinsamt..

2009-06-07 @ 09:09:01
Postat av: Maria

Du är bäst! Jag älskar dig ida, mer än du anar<3

2009-06-07 @ 23:07:04
URL: http://xsuchatragedyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0