hit me hard, i wanna see the stars!

nu har jag suttit i typ en kvart och försökt började det här inlägget, det går mindre bra.
alltså shit, snart har vi gått ett år i rättvik redan, det känns verkligen inte som de. snart dags för sommarlov igen, jag är ganska bitter för att jag inte har något jobb :( men jag får väl försöka dressera cozmo och få pengar för de, eller klippa gräset kanske (A).

jag mami och papi blev bjudna på middag hos bror i går, köttbullar och mackaroner xD men det var gött det med! älska brors lägenhet, såå jävla snygg. sen blev det härj med anna på byn xD

i morrn bär det av till rättvik för att städa ur mitt rum typ, sen lite härj eftersom vi typ är lediga på onsdag, grilla på torsdag och sen skolavslutning på fredag.
GÖTTT!




bjuuur på en bild !

hejdåe
( måste sluta skriva e efter varje ord som slutar på å.)


Kommentarer
Postat av: Maria

SÖTNOS! <3

2009-06-09 @ 14:36:45
URL: http://xsuchatragedyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0