jag dör

det är så varmt på mitt rum så jag dör. och frida skicka nyss sms där de stod
"Välkommen till borlänge, här möter du pöjkar med bar överkropp och sexpack bärandes på två plattor öl var 20e meter ;)"
VARFÖR ÄR INTE JAG PÅ P&L !?
VARFÖR SITTER JAG OCH SANDRA HEMMA OCH RUTTNAR?
jo, vi har inte råd. kul liv

trevlig dag igår, sov längre än nödvändigt och åkte sen på kalas till kusin som fyller 14 ! åt en massa god jordgubbstårta och lekte med hennes systemkamera, jäääävlar vilken värsting. JAG VILL HA! men tog i alla fall lite bilder på tårtan med matildas kamera, helt onödiga, men kul vare xD sen rymde fåren, de var lite roligt xD


på kvällen umgicks jag med jason, emelie och christoffer. de blev väldigt mycket fotboll, både live och på tv. det var mycket trevligt må jag säga ! höhöe! jason bjöd till och med på fika , han är snäll den pöjken! fan va mycket junk jag åt igår. fan jag måste börja springa nu snart. får satsa på att springa i hyn i morrn kväll, de skulle ju bli riktigt varmt nu, då äre bäst å springa på kvällen.
shit ida, vilka problem du har xD
jag vet.

juste! var ju till tandläkarn idag med, och jag ska dra ut en tand den 7 juli. alltid lika roligt. tur att min tandläkare verkar vara världens snällaste.
avslutar med bilder från i går.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: sandra

ååhh varför är just vi fattiga och inte har råd att kolla på snygga killar? det är ju så typiskt!

2009-06-22 @ 18:22:18
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/
Postat av: frida

haha, stackars dig och sandra :(

2009-06-22 @ 21:29:28
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0