nokia 5220 xpressmusic !


waaah! idag köpte mamma den här skönheten till mig :D
man fick hörlurarna på köpet, fett snygga :) jag ville ha en blå egentligen, men då hade dom bara en kvar i butiken av den där modellen, så då fick de bli en grön. det spelar inte så stor roll, bara jag har en ny telefon :D så fick vi den billigare eftersom vi förlängde mitt abonemang. kiiing :)
gick runt på stan lite och kollade, jag pekade ut lite saker som jag tyckte vad snyggt, i hopp om att jag ska få det när jag fyller år. höh! sen åkte vi och handlade mat och köpte oss en glass. satt i bilen och lyssnade på min ipod och rockade loss till the final countdown. haha min mamma är bäst <3
nej nu blire mat!
i smell hamburgare.
GÖTT!
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blå hade vart fint! men den där är snygg den med :D jag kissar på dig för du fick hörlurar!

2009-06-18 @ 22:20:57
URL: http://hjertaleksand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0