SOMMARLOV!

äntligen, fy fan vad skönt.
mindre bra är väl att jag är sjuk och har hela huvudet fullt med snor, lock för båda öronen och svinont i halsen, meeeeen jag ska inte klaga mer ( gjort det hela dan!) jag har ju förfan sommarlov nu.
fast vädret kunde varit lite bättre. men svensk sommar, det är väl så det är!

var hemma hos min lärare med klassen idag, vädret var ju inte direkt det bästa. men vi hade roligt med anettes barn och spelade tvspel och guitar hero. vi typ ägde xD hahaha. nej klippte vi klorna på hönsen och umgicks lite med anettes alla djur. en massa söta kaniner, OCH KANINBÄBISAR! jag älskar kaninbäbisar. sen åt vi hamburgare och umgicks med reptilerna inuti anettes hus. DOM VAR SÖTA! regnbågsbo'orna är så jävla fina! den ena tyckte om mig :P hahaha,

så jävla snygg!
synd att jag kommer genomlida en mycket plågsam död om jag tar hem en sådan
och mamma kommer åka fast för mord.

Anette skjutsade hem oss till skolan och jag packade det sista och sopa ur mitt rum, så att de kunde inspektera mitt rum. lite tragiskt är det att jag inte kommer bo på masen med samma gäng som vi har vart. ojojoj vilket gäng! men kommer ju inte ha mickis och malin så långt i från mig nästa år heller. det blir fint!

är äntligen hemma nu. det är så skönt att vara hemma på ett riktigt långt sommarlov. vet nästan inte alls vad jag ska göra i sommar förutom, bröllop, kumla, och fylla år.
jag tar dagen som den kommer.

nu ska jag nog kurera mig lite!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0