tisdag

hejhå!
dagen började med ett besök hos tandläkaren och dom tog lite bilder på mina tänder och på mig, på mig fattar jag inte varför dom gjorde. aja, dom tyckte mina tänder var fina, det var väl bra xD nästa vecka ska jag ner till folktandvården, då ska dom plåga mig och dra ut en tand. jag hatar dom, dom bara plågar mig hela tiden jag är dit !
dumma dom :(
träffade muttis på stan och gick runt lite med henne, kollade på telefoner på telia. eftersom min kära nokia lidigt mot en tragisk död så ska jag få en tidig födelesedags present av mamma och pappa. EN TELEFON :D
jag som absolut inte haft typ 45 telefoner sen januari, nejfan. nej men nu ska jag välja en redig nokia telefon, utan lucka eller slide. en klassisk telefon. bra ida!
köpte mig ett par nya skor på din sko.
ett par orangerosa.

sa hejdå till maria som skulle iväg, så jag drev runt i en timme i väntan på bussen med johanni! jag lyckades köpa en klänning och en tröja på gina, jag är duktig på att spendera pengar jag! hoppas verkligen vi får studiebidrag för juni, svara mig någon, får vi de?
snart midsommar, den spenderas med johanna och enok. det blir nog en bra kväll! men först är det torsdag, och jag får en ny telefon av mamma och pappa. som en för tidig födelsedagspresent.
tacktacktackTACK! jag älskar er.
nej, nu ska jag göra nått vettigt.
avslutar med en bild, det jag lyckades slösa pengar på, på stan.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: gay

man får pengar i juni sägs det ;P

2009-06-16 @ 20:27:32
Postat av: Anonym

nämen en sån där tröja har ju jag :D

fina grejer!

2009-06-16 @ 23:11:20
Postat av: kingen

förravafrånmigmendevissteduväl:D

2009-06-16 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0