tid?

hallå!
datasaltime med frida nu. sitter och lyssnar på rob pattinsons låt let me sign. jag dör fan lite varje gång jag hör låten, så snart är jag stendöd! 20 november 09 har new moon premiär, det är ett tag kvar tills dess. men så fort som tiden har gått sen i julas, då äre fan inte långt kvar tills det är november.

tiden går så sjukt fort, det är snart 5 månader sen moster dog, det är nästan ett halvår. galet, helt jävla galet. nästa fredag är det skolavslutning och vi har gått en årskurs i rättvik, om en månad och lite till fyller jag 17. det står fan inte på.
anyhow så är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. ska till vår lärare och grilla och klippa klorna på hönsen, fredag skolavslutning. ja min vecka är soft.
nu ska jag nog hitta på något vettigt.
jag vill ha vindruvor.

dagens problem
vart tar all tid vägen?

Kommentarer
Postat av: kingen

jag är också död snart. dör asmkt av trailern!

vi ser tiden rinna från oss nu...

2009-06-03 @ 18:06:30
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: gay

eh lite positivt att tiden går fort, då äre ju hockeysnart ;D;D;D;D;D;D

2009-06-07 @ 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0