hallojs (<--- töntigt)

hej! inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte orkat.
typ pluggat hela helgen, håller på att tenta av min svenska. bara tre uppgifter kvar. JOBBAJOBBAJOBBA
sen har jag försökt att lära Lotus att gå slalom mellan mina ben, men det var tydligen jääätteefarligt, så de vågade han inte. ska nog satsa på att få honom att ha den på nosen och kunna låta bli den ett tag i stället :D det går framåt.

satt ute i solen och pluggade idag, sen kom jag på vilken enorm utsikt vi har från vårt hus. jag tror jag ser förbi den när jag tittar ut, för jag är så van vid den.

kollade på melodifestivalen i går :D brukar inte bry mig i det där, men det fanns fan inget annat å se. och norge vaannn :D heja norge :D:D:D låten var fett bra, hela norden var bra i år, förut sverige, dom suger jämt :D
jag poppar en massa norskmusik nu :D
ska försöka få thina och skicka roxette låtar som jag kan lägga in på ipoden.
i morgon ska jag och frida bada.

hejdå



hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0