i wish we were older

hej!
sitter hemma i linghed fortfarande, är ju ledig i morrn. jag och frida ska till falun och göra av med lite pengar :D
jag har varit och övningskört med mamma och pappa idag, de gick hyffsat bra faktiskt ! :)
så har vi delat upp alla kläder från moster, jag fick en stickad tröja som hon gjort själv,  tre sjalar, två par raggsockor och så en charplie chaplin klocka som mamma lovat mig att jag skulle få om jag ville ha den. och den är verkligen så fin :D alla sjalar luktar moster och de gör att jag saknar henne ännu mer <3 men lukterna förstärker de glada minnerna jag har av henne. det är bra <3
Bilddagboken laggar som vanligt, snart ger jag upp detta och går ut, det blev ju riktigt fint väder fram mot kvällningen.
nej nu ska jag packa de sista och sen gå ut, vädret lockar.
hejdå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0