ja hej.

jag vet inte riktigt hur jag mår.
jag vill inte må dåligt och vara emodepp!
de finns folk som har de värre än mig, jag ska inte klaga.
men mitt liv är så jävla orättvist nu.

09 kunde inte börjat sämre.

idag har jag väl haft en okej dag, började med hundkurs och annelie hade med sig sina vovvar, så vi gick en sväng med dom på rasten och helvete vad sally är söt !efter lunch hade vi idrott och hela klassen var med på brännboll! BRA NPD08!
det var fett kul med brännboll,men jag måste nog bli bättre med min sving. sen hade vi diskussion över vår apu om att vi tycker de är gaaaanska tråkigt att plocka godispåsar, ciggarettfimpar och snusdosor efter byggarbetare inne i hägn. sen prt vi om att skaffa jobb, och min lärare är verkligen king ! so lektionerna hade varit så jävla tråkigt om vi inte haft henne !'

sen åt jag middag och jag och lisa orkade inte spela innebandy idag, verkligen inte. så vi ska gå en sväng sen i stället. 
duktiga vi :U

i morgon kommer sandra hit 
yay <3


jag saknar min gråtös
rip <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0