pepppepppepp!

hejs,
inget kunde vara fel nue
fint väder, seaside med stiko ! jag leker med sandra och är fett solbränd :D
eller sandra ser väl ut som en albino neger. euhm, tro vad du vill.

dagen började med springtur innan frukost, dusch och sen steeeeeeeeeeeek på gräsmattan i solen. sandra kom vid tolv, sen köpte vi en varsin glass och vid 2 gjorde vi mat. mummssss, det blev gott. känner att jag kanske kommer klara att göra egen mat på golfbyn ändå !

åååh jag har varit pepp på stiko hela veckan,och idag händer de ! brabrabrabrabrabra.
Näe nu lyckades jag med nått så att texten blev bajsstor, men sandra räddade mig och fixade det igen. BRA SANDRA!
guuuud det är så varmt jag tror jag dör snart, blir nog lite bad i siljan om vädret fortsätter så här.



eftersom sandra sa att hon såg ut som en albino neger och jag sa att det inte fanns nånting som hette de, så var hon tvungen att bevisa de. dom såg jättefräna ut :) asfränt med albino.
hittade en albino igelkott, jag vill ha honom.






NU ÄRE PEPPNING OCH GÖRA SIG I ORDNING TIME DÅ VA !
hejdå

Kommentarer
Postat av: frida

jag måste googla albino neger nu bara för det ;)

2009-05-31 @ 00:13:42
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0