stiko på seaside

hej!
igår var helt bäst. stiko började spelar 21.55 och började med att spela antarctica. jag tror fan han är bättre live än på skiva :O helt seriöst, det var den bästa liveartist jag sett :O
han fortsatte sen med Shangri La, Ande och Stoft, Afrikas vackraste sten och till sist värd att ha. sandra typ dog när han spelade värd att ha. hennes favoritlåt !
efteråt hängde vi med stiko backstage och tog en bild, frida smygfota hans röv xD
hanna var oxå med, men henne fick jag ingen bild på ju :O

  
 


HEJ STIKOPER!
(hej här ser jag ut som en ko igen :) )


Kommentarer
Postat av: frida

i like his ass :o

men blä va ful jag vart på bilden på oss mä han :( haha, rebecca va en dum fotare :(

2009-05-31 @ 17:51:27
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: sandra

jag dog som fan. bästa biten!!

haha, jag ser ut som en ful fan på kortet med stiko xD

2009-05-31 @ 17:59:16
Postat av: sandra

jag dog som fan. bästa biten!!

haha, jag ser ut som en ful fan på kortet med stiko xD

2009-05-31 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0