upp och ner

jag mäker att varannat inlägg som jag skriver är ledset, måste sluta med de. snacka om att jag har humörsvängningar.
anyhow så har jag nyss varit ute på en lång promenad och min nya ipod som jag köpte i måndags, kom väl till hands.
i går sov jag hos sandra och vi kollade på jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, den är egentligen inte läskig, men vi satt och skrämde upp varann, så vi skrek ganska mycket. men de var roligt. sen kom mamma och hämtade mig runt tolv i morse. Jag hjälpte pappa och måla uthuset, sen övningskörde jag och mamma till hyn och planterade vitsippor, sen åkte vi hem igen :D jag besökte appies grav med, den var fin.

fyllt ipoden med en massa musik som vi fått ärva av moster. Och jag hittade en massa bra filmer! så nu vet jag vad jag ska göra i kväll i alla fall :D om  jag inte har nå bättre för mig. robinsson i kväll i och för sig, det blir bara bättre och bättre nu när Kristian åkt ut :D
hejdå !
Min helg

ciderhusreglerna-astrid lindgrens jul-dagboken-oh brother were art though-ice age 2-brokeback moutain - drömkåken




the 80's - lurbo stompers (morbror sjunger ^^ ) - absolute music 17- ABBA - The refreshments - Bryan Adams




Kommentarer
Postat av: frida

hej! får jag komma hem till dig och kolla på oh brother, where art thuou? :)

2009-05-09 @ 23:09:53
Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg :) Kolla gärna in våran blogg :)

2009-05-09 @ 23:14:23
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0