det finns inget som heter normalt i Rättvik

Dagen idag var allmänt störd. Med för lite sömn och bubblande humör på topp :) Med en leksandsvinst i ryggen gick jag med glatt humör in till Mikkiz och väckte Pidde, drog med mig honom till skolan för att göra prov i fotografiskbild, men icke. Sjuk lärare, så Jag, Mikkiz och Maria gick hem till Golfbyn igen och glodde på film :)

Åt nudlar och gick sen till lagårn på lektion. Stördheten började redan där, kan de bli annat när man har lektion med både en övertrött Maria och en allmänt störd Frida. Inte konstigt att Elisabeth blir trött på oss xD efteråt på den praktiska lektionen flyttade vi boskap och mockade lite. Skulle sen fixa i ordning allt innan mjölkningen innan vi gick hem. Och eftersom jag inte hade huvudet med mig alls idag så det slutade med att jag sprutade ner Frida med vatten och vi dog som fan xD

Kanske inte låter så roligt, men de vare verkligen om man var där. Händer alltid nå stört när vi är i lagårn. Herregud :)

Avslutar dagens inlägg med att visa en bild på mitt fina kylskåp som Piddeman pimpade idag :)
Nu ska jag nog fortsätta skriva på min novell som jag börjat med.
heh
/i

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så jävla kul! xD

och även "ursäkta!" blickar blickar blickar

hahaha xD ja.



KENNNIII :)

2009-11-09 @ 19:03:25
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

haha mysig bild ;)

2009-11-09 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0