för du har vart ihop med Leonardo Di Caprioooooo :)

Idag tar jag priset som tröttaste människan i Sverige.

Har i princip lekt bonde hela dagen och sedan försökt mig på att ta lite kort. Failade på provet idag på fotografisk bild, så nu måste jag verkligen råplugga, men inte idag, det orkar jag verkligen inte.
Frida var med oss i lagårn idag och var allmänt sär när vi jobba, eller jobba och jobba, vi stod och diska en maskin och sjöng Markus Krunegård låtar, men inte mig emot!

Pappa ringde nyss och berättade att de brinner hos min granne, inte hos Jason thank god. Men vi får hoppas att det inte blir värre och att ingen skadas.

Nu slänger jag upp lite bilder från djurhuset
sen blire kvällsfika







Kommentarer
Postat av: frida

haha, lagårn va trevlig :)

och nice bilder! speciellt den i mitten på den där råttan/gerbilen/marsvinet/hamstern/ öh va de nu är :)

(jag tyckte iaf jag va duktig som kunde så många olika djur, fast bara för det äre säkert nåt annat)

2009-11-02 @ 20:10:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0